Familie in Marokko doodziek door melk

30-04-2013 \\ Innofood nieuws

 

 
 
 

Een familie in de Marokkaanse stad Settat is aan de dood ontsnapt na het drinken van melk. Dat meldt Hibapress.

Drie mannen, twee vrouwen en vier kinderen hadden door de melk een levensgevaarlijke voedselvergiftiging opgelopen. De hele familie is naar het Hassan II ziekenhuis gebracht waar ze medisch zijn getest en geobserveerd.

Bacterie
Gezondheidsdiensten hebben bij het verkooppunt van de melk enkele monsters genomen. Na tests in een laboratorium blijkt dat de vergiftiging te wijten was aan een gevaarlijke bacterie in de melk.
 

 

Lees hier het volledige artikel in Nieuwe Oogst